سفارش تبلیغ
صبا ویژن

charpa.ir

نظر

نکات برجسته

  • اگر شما اغلب یا برای مدت زمان‌های طولانی از خانه دور هستید،سگ ژرمن شپرد نژاد مناسبی برای شما نیست. آنان هنگامی که تنها می‌مانند، می‌توانند مضطرب یا بی‌حوصله شوند و احتمالا نگرانی خود را به شکل‌هایی که دوست ندارید بیان خواهند کرد: پارس کردن، جویدن و حفر کردن.
  • ژرمن شپرد یک سگ فعال و هوشمند است. او باید به وسیله بازی، یاد گرفتن و کار سرگرم شود. ورزش روزانه، هم فیزیکی (مانند دویدن و فریزبی) و هم ذهنی (مانند جلسات آموزشی)،و تربیت سگ به شیوه ی درست ضروری است.
  • ژرمن شپرد می‌تواند گوشه گیر و مشکوک به غریبه‌ها باشد. برای تربیت یک سگ اجتماعی و با رفتار خوب، توله ژرمن شپرد خود را در معرض بسیاری از تجربیات، مکان ها و مردم قرار دهید.
  • ژرمن شپرد ریزش موی بسیار زیادی دارد، در حقیقت، نام مستعار آن‌ها “پشم ریز آلمانی” است. موهای او را چندین بار در هفته شانه کنید و یک جارو برقی خوب بخرید. شما به آن نیاز پیدا خواهید کرد.
  • ژرمن شپرد به عنوان یک سگ نگهبان بسیار خوب، شهرت دارد، که در واقع نیز هست، اما ژرمن شپرد هرگز نباید فقط برای نگهبانی کردن زنجیرشده یا افسار داشته باشد. هیچ سگی نباید این گونه باشد؛ این امر منجر به سرخوردگی و پرخاشگری می‌شود. ژرمن شپرد در خانه و با زندگی در کنار خانواده شادترین است اما با دسترسی به یک حیاط حفاظ دار بزرگ، می تواند مقداری از انرژی طبیعی خود را بسوزاند.
  • برای گرفتن یک سگ سالم، هیچ گاه یک توله را از یک پرورش دهنده نامعتبر، کارگاه های تولید سگ یا فروشگاه حیوان خانگی خریداری نکنید. به دنبال یک پرورش دهنده معتبر باشید تا از بیماری‌ها و مشکلات ژنتیکی که گاهی دیده می‌شوند، دور بمانید.

 

شما میتوانید در سایت چارپا از خدمات آموزشی و بازار آن بهره ببرید در واقع این مکان یک نوع پت شاپ آنلاین میباشد.