سفارش تبلیغ
صبا ویژن

charpa.ir

·       همسترها به طور طبیعی در شب فعال هستند هستند. آنها دوست دارند در طول روز بخوابند و شب ها بازی کنند.

·       همسترها می توانند اسامی خود را یاد بگیرند. اگر مرتبا با همستر خود صحبت کنید به شنیدن آن نام عادت می کند.

·       دندان همستر همیشه در حال رشد است. آنها به اسباب بازی های جویدنی ، چوب و یا جویدن نیاز دارند تا به ساییده شدن آنها کمک کند.

·       همسترها در یک یا دو گوشه محل زندگی خود مدفوع میکنند. برای از بین بردن محیط آلوده هر روز از یک قاشق مخصوص استفاده کنید.

·       همسترها درجه حرارت شدید را دوست ندارند. محل زندگی آنها را در معرض نور مستقیم خورشید یا در نزدیکی محل های گرمایش یا تهویه هوا قرار ندهید.

·       همسترها به ورزش زیادی احتیاج دارند. مطمئن باشید که او یک چرخ درمحیطی که زندگی میکند داشته باشد .

·       همسترها دوست دارند پنهان شوند. هنگام خواب ، همستر دوست دارد خود را پنهان کند یا درجایی که میشود پنهان شد خود را از دید شما قایم کند.

·       برای یک همستر ، جثه بزرگ به معنای "شکارچی" است. اگر می خواهید شانس خود را برای گاز گرفته شدن کاهش دهید به همشتر از یک طرف نزدیک شوید و نام آنهارو صدا کنید .همچنین همستر خودتون را هیچوقت با حالت وحشت زده و بد بیدار نکنید.

·       همسترها سبزیجات و میوه ها را دوست دارند. در حالی که اینها فقط باید حدود 10? از کل رژیم غذایی همسترها باشند ، چند گاز موز ، توت فرنگی ، هویج یا کاهو رفتار رژیمی بهتری است. حتماً طی 24 ساعت چیزهای خورده نشده را از بین ببرید.

 

سایت چارپا جایی هست که میتونید مطالب جالبی در مورد سگ سرابی و اسب و پرندگانی مثل قناری و همچنین خدمات دامپزشکی به راحتی پیدا کنید.